Dbając o bezpieczeństwo naszych Pacjentów i Personelu bezwzględnie przestrzegamy zasad bezpieczeństwa obowiązujących na terenie Centrów Medycznych POLMED.
Zapoznaj się z nimi, zanim wybierzesz się do nas na konsultację lub badanie.
Dzięki wdrożonym procedurom i stosowanym środkom ochrony, jesteśmy w stanie zapewnić pacjentom dostęp do wszystkich realizowanych do tej pory świadczeń medycznych, a personelowi bezpieczną pracę.
Przed wizytą w Centrum Medycznym POLMED odpowiednio się przygotuj:
Przyjdź w maseczce ochronnej i rękawiczkach. Nie akceptujemy zasłaniania ust i nosa chustą/szalikiem. Jeśli nie masz dostępu do rękawiczek, poprosimy Cię o dokładną dezynfekcję rąk.
Przyjdź 10 minut przed umówioną wizytą. Nie ma potrzeby abyś przychodził wcześniej. Dokładnie planujemy logistykę wizyt, aby uniknąć zbyt dużej liczby pacjentów przebywających w tym samym czasie w Centrum.
Nie przychodź z osobami towarzyszącymi (nie dotyczy niepełnoletnich oraz osób wymagających opieki ze względów zdrowotnych).
Podczas wizyty w Centrum Medycznym:
Wchodząc, poddaj się procedurze pomiaru temperatury i wstępnego wywiadu medycznego w kierunku infekcji koronawirusem (zapytamy, czy miałeś kontakt z osobą zarażoną bądź podejrzaną o zakażenie koronawirusem, czy masz objawy jakiejkolwiek infekcji układu oddechowego oraz czy aktualnie jesteś objęty kwarantanną).
Zdezynfekuj ręce, powtórz dezynfekcję przed wejściem do gabinetu. Dezynfekuj ręce również w rękawiczkach – dotykasz nimi różnych powierzchni, również przed wejściem do Centrum.
Oczekuj w wyznaczonym miejscu do recepcji, siadaj wyłącznie na oznaczonych krzesłach. Zwracaj uwagę na oznakowanie miejsc oczekiwania.
Po dezynfekcji rąk nie używaj telefonu komórkowego. Telefon jest siedliskiem wielu bakterii i wirusów.
Nie dotykaj niepotrzebnie żadnych powierzchni, takich jak blaty, klamki, szyby, poręcze.
Przestrzegaj zasady, że maseczka zasłania usta i nos. Nie zsuwaj maseczki na brodę czy czoło.
Zachowaj bezpieczną odległość od innych pacjentów oraz personelu.
Unikaj zbędnego przemieszczania się po przychodni, oczekuj na wizytę w wyznaczonym miejscu przed gabinetem. Opuść Centrum Medyczne niezwłocznie po konsultacji, nawet jeśli masz jeszcze jedną konsultację tego samego dnia. Dzięki temu umożliwisz wizytę innym pacjentom.
PAMIĘTAJ!
Nie ukrywaj informacji dotyczącej niepokojących objawów (takich jak gorączka, kaszel, duszności, problemy z oddychaniem) oraz kontaktów z osobami zakażonymi koronawirusem!
Bezwzględnie przestrzegaj poleceń personelu!
Centrum Medyczne POLMED zastrzega sobie możliwość odmówienia obsługi pacjentów niestosujących się do powyższych zasad.
Wirus RSV (ang. Respiratory Syncytial Virus) zalicza się do rodziny paramyksowirusów. Jest jednym z najczęstszych wirusów odpowiedzialnych za infekcje górnych i dolnych dróg oddechowych, w tym za rozwój ostrego zapalenia oskrzelików i zapalenia płuc. Najczęściej diagnozuje się go u niemowląt oraz małych dzieci. Dla części z nich stanowi poważne zagrożenie. W jaki sposób wykrywa się wirusa RSV i jak się go leczy? Jakie są objawy wirusa RSV? Odpowiadamy!
Kapilaroskopia to rodzaj nieinwazyjnego badania diagnostycznego pozwalającego ocenić stan naczyń kapilarnych i wykryć ewentualne nieprawidłowości związane z mikrokrążeniem. Co jest wskazaniem do kapilaroskopii? Jak należy się przygotować do badania i jak ono przebiega? Gdzie można je wykonać?
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera i otrzymuj aktualności w kwestiach zdrowotnych, informacje o nowej ofercie i bieżących promocjach.
Przedmiotem świadczenia jest usługa okresowego otrzymywanie treści cyfrowych o charakterze
informacyjno-marketingowym związanych z działalnością POLMED.
Dostawcą usługi jest POLMED S.A., z siedzibą w Starogardzie Gdańskim, os. Kopernika 21, 83-200
Starogard Gdański, która to Spółka jest wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod
numerem KRS: 0000271013, REGON: 192110780, NIP: 5921963724.
Dane do kontaktu z POLMED: e-mail kontakt@polmed.pl, telefony 58 775 95 99 / 801 033 200.
Ewentualne reklamacje można składać z wykorzystaniem numerów telefonu podanych powyżej,
poprzez formularz na stronie internetowej https://polmed.pl/opinia/ lub pod adresem mailowym
reklamacja@polmed.pl. POLMED rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
Usługa oraz treść cyfrowa ma charakter nieodpłatny.
Usługa zostaje udostępniona konsumentowi w sposób elektroniczny. POLMED spełnia świadczenia
poprzez udostępnienie treści cyfrowej drogą elektroniczną niezwłocznie, nie później niż w terminie
30 dni (z uwagi na okresowy charakter usługi) od chwili potwierdzenia zawarcia umowy.
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy niej bez podawania przyczyny i bez
ponoszenia kosztów. Odstąpienia można dokonać składając POLMED oświadczenie woli o
odstąpieniu, w tym przez wysłanie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy na adres
mailowy odstapienie@polmed.pl. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia umowa uważana
jest za niezawartą.