Dzięki stosowanym procedurom i środkom ochrony, jesteśmy w stanie zapewnić pacjentom dostęp do wszystkich realizowanych do tej pory świadczeń medycznych, a personelowi bezpieczną pracę.
Wiele tysięcy pacjentów, którzy w okresie narastania epidemii skorzystali z naszych telekonsultacji, doceniło ich dostępność i uzyskaną oszczędność własnego czasu. Nie tylko pacjenci, ale i lekarze przekonali się, jak wiele problemów zdrowotnych można rozwiązać dzięki nowoczesnym rozwiązaniom (telekonsultacja, wideokonsultacja, przesłanie wyników badań, uzyskanie e-recepty, e-zwolnienia, skierowania). Dlatego ta forma usług pozostanie w naszej ofercie także po odwołaniu epidemii, jako preferowana we wszystkich sytuacjach, gdy przybycie pacjenta do placówki medycznej nie będzie konieczne. [sprawdź opinie lekarzy o telekonsultacjach]
Od początku maja stopniowo wznawiamy wszystkie usługi świadczone w Centrach Medycznych POLMED.
Aby sprawdzić dostępność danego specjalisty i umówić się na konsultację do Centrum Medycznego lub na telekonsultację, wystarczy zadzwonić do Telefonicznego Centrum Obsługi Pacjenta czynnego całą dobę 7 dni w tygodniu: tel. +48 58 775 95 99 lub z telefonów stacjonarnych: 801 033 200.
Szczegółowe informacje o godzinach pracy oraz aktualnych zmianach są dostępne na stronach poszczególnych Centrów Medycznych.