Dlaczego Polacy nie chcą się badać?

Powrót

POLMED we współpracy z AD HOC rozpoczyna kampanię „Leczymy kompleksy”

Marka POLMED z początkiem roku rozpoczyna kampanię społeczną „Leczymy kompleksy”, która zwraca uwagę na problem niewykonywania badań profilaktycznych oraz niechęć Polaków do regularnej troski o swoje zdrowie. Firma oferująca opiekę medyczną chce przełamać tabu związane z obawami i negatywnym nastawieniem pacjentów do wizyt u lekarzy specjalistów.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę zadbania o swoje zdrowie i uświadomienie problemu „wynajdywania” wymówek, aby odłożyć wizytę u specjalisty na drugi, trzeci i dalszy plan. POLMED przygotował serię krótkich spotów video, podejmujących w sposób humorystyczny tematykę związaną z wizytami u lekarza, podejściem do chorób na różnych ich etapach oraz kompleksami towarzyszącymi badaniom.  

W ramach kampanii poruszone zostaną m.in. kwestie:

POLMED S.A. jest jednym z czołowych operatorów prywatnej opieki medycznej w Polsce. Rozpoczynając działalność prawie 24 lata temu od niewielkiej lokalnej przychodni, firma rozwinęła swoją działalność obejmując usługami teren całej Polski. Spółki grupy POLMED obsługują ponad 800 tys. pacjentów oraz ponad 3500 firm i instytucji, współpracują z większością działających w Polsce firm ubezpieczeniowych oraz realizują kontrakty z NFZ. Pacjentom indywidualnym zapewniają opiekę lekarzy wszystkich specjalności oraz kompleksową diagnostykę, a firmom abonamenty dla pracowników i ich rodzin oraz badania medycyny pracy.

Do współpracy przy projekcie marka POLMED zaprosiła improwizacyjną grupę teatralno-komediową AD HOC, która jako jedna z pierwszych w Polsce wystawia spektakle tworzone na scenie na żywo, bez scenariusza, w oparciu o sugestie publiczności i nieograniczoną wyobraźnię improwizatorów.

Marka zdecydowała się na taką formę komunikacji w oparciu o badania, które wskazują, że działania promujące zdrowie zrealizowane w sposób humorystyczny pomagają w łagodzeniu potencjalnych zachowań obronnych oraz zwiększeniu skłonności do działań prozdrowotnych. W odróżnieniu od komunikacji opartej na strachu, która może wywołać odwrotny skutek, wywołując niepokój, wzmagając postawę obronną. Stworzone materiały uświadamiają odbiorcy kampanii, że powody przez które zaniedbuje swój stan zdrowia są równie powszechne, co błahe. 

Odcinki serii powstałe w ramach akcji „Leczymy kompleksy” będą pojawiały się regularnie w okresie od stycznia do czerwca 2023, zarówno na YouTube, jak i social mediach marki POLMED. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja Cyrek Digital.

[pdf] Informacja prasowa <pobierz>

Pierwszy odcinek „Work hard”

Obserwuj nasze profile w social mediach – oglądaj kolejne odcinki – bądź na bieżąco!


Dodano: 23/01/2023
Autor
POLMED Zdrowie
POLMED Zdrowie
Najpopularniejsze artykuły w kategorii Aktualności
01/07/2021
Aktualności, Choroby
Telekonsultacja lekarska (teleporada) podczas urlopu

30/11/2021
Aktualności, Badania, Choroby
Wirus RSV – co to jest, jak go wykryć i leczyć?

14/05/2020
Koronawirus, Aktualności
Aktualności – Praca Centrów Medycznych POLMED

Zapoznaj się z nasza ofertą
już od 110 zł miesięcznie
Abonament medyczny
Mężczyzna
Pozwól, że zadbamy o Ciebie!

od 1122 zł/rok
już od 110 zł miesięcznie
Abonament medyczny
Kobieta
Inspiruje nas Twoje zdrowie, pozwól o siebie zadbać!

od 1122 zł/rok
Abonament SENIOR
już od 130 zł miesięcznie
Abonament
Senior
To Twój czas!

od 1326 zł/rok
Więcej usług
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Zapytaj o ofertę
Kup wizytę
Portal Pacjenta Portal Pracodawcy Platforma Medycyny Pracy Panel Agentów Ubezpieczeniowych Partner medyczny
Mam konto
Zaloguj się
Nie mam konta
Zarejestruj się