MojeID, czyli zdalne potwierdzanie tożsamości

MojeID to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą bankowości elektronicznej, dzięki której użytkownik zyskuje łatwy dostęp do usług online. Załatwienie spraw, które wymagały potwierdzania tożsamości i osobistej wizyty np. w urzędzie, placówce medycznej, u dostawcy energii czy w firmie telekomunikacyjnej, jest obecnie możliwe bez wychodzenia z domu.

Weryfikacja tożsamości odbywa się za pośrednictwem bankowości internetowej, jest więc dostępna dla osób posiadających konto w jednym z banków udostępniających usługę mojeID.

Dzięki wdrożeniu usługi mojeID, pacjenci POLMED zyskują dostęp do dokumentacji medycznej bez konieczności osobistej wizyty w Centrum Medycznym POLMED w celu potwierdzenia tożsamości.

Autoryzacja mojeID odbywa się poprzez Portal Pacjenta POLMED i jest czynnością jednorazową. Oznacza to, że użytkownik Portalu Pacjenta musi przejść proces raz, po zalogowaniu do Portalu Pacjenta, w wybranym przez siebie terminie. Przy każdym kolejnym logowaniu do Portalu Pacjenta, pacjent będzie miał już dostęp do swoich danych medycznych, historii wizyt czy wyników badań.

Dodatkowych autoryzacji będą wymagały czynności, dla których niezbędne jest potwierdzanie tożsamości, np. podpisanie umowy na zakup abonamentu medycznego, a w przyszłości – zakup na raty.

Usługa mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przekazywania danych. Dostawcami tożsamości są przede wszystkim banki, które dysponują zweryfikowanymi informacjami na temat użytkownika oraz kompleksowo je chronią w systemach bankowości elektronicznej. Przekazywanie informacji zawsze wymaga autoryzacji dokonywanej przez użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku – dostawcy tożsamości. Po wyrażeniu zgody transmisja danych odbywa się za pomocą zaszyfrowanych komunikatów cyfrowych.

Aktualna lista banków udostępniających usługę mojeID:

  • PKO Bank Polski
  • Pekao SA
  • ING Bank Śląski
  • Inteligo
  • Getin Bank
  • mBank
  • Bank BPS oraz Banki Spółdzielcze zrzeszone w Grupie BPS
  • BOŚ Bank

Zautoryzuj swój dostęp:

Obejrzyj, jak autoryzować dostęp z wykorzystaniem usługi mojeID.

Nie masz konta w Portalu Pacjenta?

Obejrzyj, jak założyć konto w Portalu Pacjenta POLMED i zautoryzować dostęp z wykorzystaniem usługi mojeID.

Więcej informacji o usłudze mojeID


Powrót

Kup wizytę
Portal Pacjenta Portal Pracodawcy Platforma Medycyny Pracy Panel Agentów Ubezpieczeniowych Partner medyczny
Mam konto
Zaloguj się
Nie mam konta
Zarejestruj się