Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w Polityka cookies. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie. Zgadzam się

Powrót

MojeID, czyli zdalne potwierdzanie tożsamości

MojeID to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą bankowości elektronicznej, dzięki której użytkownik zyskuje łatwy dostęp do usług online. Załatwienie spraw, które wymagały potwierdzania tożsamości i osobistej wizyty np. w urzędzie, placówce medycznej, u dostawcy energii czy w firmie telekomunikacyjnej, jest obecnie możliwe bez wychodzenia z domu.

Weryfikacja tożsamości odbywa się za pośrednictwem bankowości internetowej, jest więc dostępna dla osób posiadających konto w jednym z banków udostępniających usługę mojeID.

Dzięki wdrożeniu usługi mojeID, pacjenci POLMED zyskują dostęp do dokumentacji medycznej bez konieczności osobistej wizyty w Centrum Medycznym POLMED w celu potwierdzenia tożsamości.

Autoryzacja mojeID odbywa się poprzez Portal Pacjenta POLMED i jest czynnością jednorazową. Oznacza to, że użytkownik Portalu Pacjenta musi przejść proces raz, po zalogowaniu do Portalu Pacjenta, w wybranym przez siebie terminie. Przy każdym kolejnym logowaniu do Portalu Pacjenta, pacjent będzie miał już dostęp do swoich danych medycznych, historii wizyt czy wyników badań.

Dodatkowych autoryzacji będą wymagały czynności, dla których niezbędne jest potwierdzanie tożsamości, np. podpisanie umowy na zakup abonamentu medycznego, a w przyszłości – zakup na raty.

Usługa mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przekazywania danych. Dostawcami tożsamości są przede wszystkim banki, które dysponują zweryfikowanymi informacjami na temat użytkownika oraz kompleksowo je chronią w systemach bankowości elektronicznej. Przekazywanie informacji zawsze wymaga autoryzacji dokonywanej przez użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku – dostawcy tożsamości. Po wyrażeniu zgody transmisja danych odbywa się za pomocą zaszyfrowanych komunikatów cyfrowych.


Aktualna lista banków udostępniających usługę mojeID:

  • PKO Bank Polski
  • Pekao SA
  • ING Bank Śląski
  • Inteligo
  • Getin Bank
  • mBank
  • Bank BPS oraz Banki Spółdzielcze zrzeszone w Grupie BPS


Zautoryzuj swój dostęp: Zaloguj się do Portalu Pacjenta POLMED

Dlaczego warto korzystać z Portalu Pacjenta POLMED?

Portal Pacjenta POLMED to łatwiejsze i wygodniejsze korzystanie z pakietu medycznego wykupionego przez pracodawcę. Pozwala na rezerwacje wizyt stacjonarnych i telekonsultacji, zgłaszanie zapotrzebowania na badania laboratoryjne i diagnostyczne, odnowienie recepty na stale brane leki.
Poprzez Portal Pacjenta można również przesłać skierowanie na badania oraz dokumentację medyczną dotyczącą leczenia w placówkach innych, niż Centra Medyczne POLMED.

W Portalu Pacjenta automatycznie dostępne są:

  • wyniki badań wykonywanych w Centrach Medycznych POLMED oraz punktach pobrań Diagnostyki (również archiwalne),
  • dokumentacja z wizyt w Centrach Medycznych POLMED i telekonsultacji (tylko od daty autoryzacji – dokumenty archiwalne można wydrukować w recepcji dowolnego Centrum Medycznego POLMED).

W Portalu Pacjenta można również umieścić dokumentację medyczną z leczenia w innych placówkach. Wówczas nawet w czasie największego lockdownu, czy zachorowania naszego lekarza, będziemy mogli uzyskać szybką pomoc od POLMED-u. Dokumentacja medyczna jest w Portalu Pacjenta całkowicie bezpieczna, a Pacjent zyskuje możliwość korzystania z teleporad specjalistów z dowolnego miejsca w Polsce.


Obejrzyj, jak założyć konto w Portalu Pacjenta POLMED i zautoryzować dostęp z wykorzystaniem usługi mojeID.



Więcej informacji o usłudze mojeID

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Zapytaj o ofertę