Przewodnik Pacjenta
Rozwiewamy Twoje wątpliwości
Jak odwołać wizytę?
Kiedy pacjent umawia się na wizytę, a następnie nie przychodzi i nie informuje o tym przychodni z wyprzedzeniem ogranicza dostęp do lekarza innym pacjentom. Ostatecznie tracą wszyscy pacjenci – również on sam – ponieważ wydłuża się okres oczekiwania na wizytę.
Zawsze może zdarzyć się sytuacja, że nie możemy dotrzeć na umówioną wizytę. Wystarczy, że poświęcimy chwilę na jej odwołanie i już ktoś inny może z tej wizyty skorzystać.
Jak odwołać wizytę w POLMED?
- Poprzez konto w Portalu Pacjenta.
- Pod numerem telefonu 58 775 95 99 – wybierz [*] „odwołaj wizytę” (zostaw swoje dane bez oczekiwania na połączenie z konsultantem).
- Wysyłając mail na adres [email protected].
Odwoływanie wizyt to kwestia odpowiedzialności i szacunku. Dla innych pacjentów, którzy z powodu naszej niedbałości nie mogą dostać się do lekarza. Dla lekarza i personelu medycznego, który na nas czeka w placówce. Ale to również korzyść dla nas samych – odpowiedzialność wszystkich pacjentów w kwestii odwoływania wizyt to krótszy czas oczekiwania na konsultację lekarską czy badanie.