Jak odwołać wizytę?

Kiedy pacjent umawia się na wizytę, a następnie nie przychodzi i nie informuje o tym przychodni z wyprzedzeniem ogranicza dostęp do lekarza innym pacjentom. Ostatecznie tracą wszyscy pacjenci – również on sam – ponieważ wydłuża się okres oczekiwania na wizytę. Zawsze może zdarzyć się sytuacja, że nie możemy dotrzeć na umówioną wizytę. Wystarczy, że poświęcimy chwilę na jej odwołanie i już ktoś inny może z tej wizyty skorzystać.

Są trzy drogi odwoływania wizyt w POLMED:

 1. Poprzez konto w Portalu Pacjenta.
 2. Pod numerem telefonu 58 775 95 99 – wybierz [*] „odwołaj wizytę”
(zostaw swoje dane bez oczekiwania na połączenie z konsultantem).
 3. Wysyłając mail na adres [email protected].

Odwoływanie wizyt to kwestia odpowiedzialności i szacunku. Dla innych pacjentów, którzy z powodu naszej niedbałości nie mogą dostać się do lekarza. Dla lekarza i personelu medycznego, który na nas czeka w placówce. Ale to również korzyść dla nas samych – odpowiedzialność wszystkich pacjentów w kwestii odwoływania wizyt to krótszy czas oczekiwania na konsultację lekarską czy badanie.


Powrót

Newsletter
Kup wizytę
Portal Pacjenta Portal Pracodawcy Platforma Medycyny Pracy Panel Agentów Ubezpieczeniowych Partner medyczny
Mam konto
Zaloguj się
Nie mam konta
Zarejestruj się