Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w Polityka cookies. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie. Zgadzam się

Powrót

Jak odwołać wizytę?

Kiedy pacjent umawia się na wizytę, a następnie nie przychodzi i nie informuje o tym przychodni z wyprzedzeniem ogranicza dostęp do lekarza innym pacjentom. Ostatecznie tracą wszyscy pacjenci – również on sam - ponieważ wydłuża się okres oczekiwania na wizytę. Zawsze może zdarzyć się sytuacja, że nie możemy dotrzeć na umówioną wizytę. Wystarczy, że poświęcimy chwilę na jej odwołanie i już ktoś inny może z tej wizyty skorzystać.

Są trzy drogi odwoływania wizyt w POLMED:
 1. Poprzez konto w Portalu Pacjenta.
 2. Pod numerem telefonu 58 775 95 99 - wybierz [*] „odwołaj wizytę”
(zostaw swoje dane bez oczekiwania na połączenie z konsultantem).
 3. Wysyłając mail na adres rezerwacja@polmed.pl.

Odwoływanie wizyt to kwestia odpowiedzialności i szacunku. Dla innych pacjentów, którzy z powodu naszej niedbałości nie mogą dostać się do lekarza. Dla lekarza i personelu medycznego, który na nas czeka w placówce. Ale to również korzyść dla nas samych – odpowiedzialność wszystkich pacjentów w kwestii odwoływania wizyt to krótszy czas oczekiwania na konsultację lekarską czy badanie.

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Zapytaj o ofertę