Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w Polityka cookies. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie. Zgadzam się

Powrót

Telekonsultacje: jak się umówić

Jeśli szczególnie cenisz sobie Twój czas, komfort i bezpieczeństwo w korzystaniu z konsultacji lekarskich wówczas polecamy Ci telefoniczną rozmowę z lekarzem.
Nie musisz przychodzić do placówki, możesz wszystko załatwić wygodnie i z to z poziomu fotela w swoim domu czy pracy! Nie trać czasu, nie sprawdzaj kalendarza. Nie narażaj się na dodatkowe zakażenia wirusami!


Lekarze dyżurują 7 dni w tygodniu (dni robocze 8:00-24:00, weekendy 9:00-21:00).


Telekonsultację ze specjalistą możesz umówić przez Portal Pacjenta, infolinię lub naszą stronę www.


Umów sie przez konto w Portalu Pacjenta


Załóż bezpłatne konto w Portalu Pacjenta POLMED.

Zobacz jakie to proste i ile zyskujesz



lub


Umów się przez Infolinię - zadzwoń


   -   Telefoniczne Centrum Obsługi Pacjenta czynne całą dobę 7 dni w tygodniu: tel. +48 58 775 95 99 lub z telefonów stacjonarnych 801 033 200 – infolinia dla pacjentów objętych opieką medyczną POLMED w ramach abonamentów prywatnych, firmowych oraz towarzystw ubezpieczeniowych
   -   Dedykowana Infolinia dla nowych pacjentów +48 58 355 77 44 – czynna całą dobę 7 dni w tygodniu (wyłącznie konsultacje płatne)


lub


Umów się przez Internet


Wyszukaj lekarza, dogodną godzinę i wykup telekonsultację. Kup teraz!



Telekonsultacje dostępne są dla następujących specjalizacji:


internista, lekarz rodzinny, pediatra, alergolog, alergolog dziecięcy, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, endokrynolog dziecięcy, gastrolog, ginekolog, kardiolog, laryngolog, nefrolog, neurolog, neurochirurg, ortopeda, psycholog, pulmunolog dziecięcy, urolog, dietetyk.



Dzięki usłudze telekonsultacji:


I. Omówisz swoją aktualną sytuację zdrowotną:
 1.  zyskasz poradę lekarza odnośnie Twojego aktualnego stanu zdrowia
 2.  w przypadku infekcji wirusowej w razie potrzeby otrzymasz zwolnienie lekarskie
 3.  otrzymasz e-receptę na niezbędne leki
UWAGA: ostateczną decyzję o wystawieniu zwolnienia i recepty podejmuje lekarz.

II. Zamówisz recepty na leki stałe:
Jeśli posiadasz konto w Portalu Pacjenta, zamawianie recept jest dostępne w menu.
Lekarz na podstawie dokumentacji medycznej może wystawić receptę na leki stałe.
Jeśli jeszcze nie masz konta w Portalu Pacjenta:
 1.  zadzwoń na Infolinię
 2.  w trakcie rozmowy z konsultantem zaznacz, że potrzebujesz wystawienia recepty na stałe leki
 3.  uzgodnij z konsultantem czy przed rozmową z lekarzem powinieneś dostarczyć swoją dokumentację medyczną
jeśli nie jesteś jeszcze pacjentem POLMED i/lub nie posiadasz dokumentacji medycznej w POLMED, lekarz może wystawić Ci e-receptę na leki przeznaczone maksymalnie na 30 dni kontynuacji leczenia.

III. Skonsultujesz wyniki swoich badań;
 1.  umów sie przez Portal Pacjenta POLMED, infolinię lub stronę www na telekonsultację z naszym specjalistą w celu omówienia wyników Twoich badań
 2.  Jeśli nie jesteś jeszcze pacjentem objętym opieką POLMED, przed wysłaniem wyników powinieneś założyć bezpłatne konto w Portalu Pacjenta
 3.  zaloguj się do swojego konta w Portalu Pacjenta
 4.  prześlij w postaci elektronicznej dokumentację medyczną, wyniki badań lub opisy badań (np. zdjęcia posiadanych dokumentów papierowych), dzięki opcji w menu „wyślij dokumentację medyczną” i napisz w jakim celu wykonywana była ta diagnostyka



Przeczytaj także co lekarze mówią o telekonsultacjach


Zapraszamy!

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Zapytaj o ofertę